12 πράγματα που πρέπει να κάνετε για τη ψυχική σας υγεία!!

Posted on

Μετά από όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο που πέρασαμε στο σπίτι μας,με μια πανδημία που ακόμη καραδοκεί ακόμη,οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις πέρααν μια κρίση και η οικονομία έχει επηρεαστεί τόσο που την νιώθουμε έντονα.Ναι είναι μια δύσκολη φάση και πάντα θα περνάμε τέτοιες καμπές,άλλωτε κοινωνικά,άλλωστε οικονομικά,συναισθηματικά αλλά το ερώτημα πρέπει να είναι τι θα κάνουμε με αυτό που αντιμετωπίζουμε.Η απάντηση είναι η δράση,η απάντηση είναι πως μπορούμε πάντα,καθε μέρα να δρούμε πρώτα εσωτερικά και να το μεταδίδουμε.Λοιπόν εστίασε σε αυτό που νιώθεις οτι θα σου προσφέρει και δράσε!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.01
Διαλογιστείτε λαμβάνοντας μεγάλες αργές βαθιές αναπνοές. Αναζητήστε ανθρώπους στον  χώρο της ψυχικής υγείας για να αναζητήσετε καθοδήγηση σχετικά με το πώς να αισθανόμαστε συνδεδεμένοι με τον εαυτό μας και πιο κεντραρισμένος  Εάν είστε νέοι στο διαλογισμό, θα μπορούσε να είναι η ιδανική στιγμή για να μπείτε σε αυτήν την πρακτική με μια ομάδα στενών φίλων. Ενας όμορφος χώρος για ομάδες που συναντιούνται μία φορά την εβδομάδα για να εξετάσουν θέματα όπως η ευγνωμοσύνη, η ελευθερία, η αποδοχή, η αγάπη και η μετάβαση. Αυτές οι συνεδρίες ξεκινούν από κορυφαίους εμπειρογνώμονες ευεξίας και διαλογισμού μέσω καθοδηγούμενου διαλογισμού, αναγνώσεων και συζητήσεων.

 

.02
Πηγαίνετε για μια βόλτα έξω και νιώστε το αεράκι στο πρόσωπό σας, ή καλύτερα ακόμα να κινήσετε το σώμα σας. Πηγαίνετε για τρέξιμο ή κάντε μια γρήγορη προπόνηση στο σπίτι. Εμπιστευόμαστε ανθρώπους που ξέρουν να λειτουργήσουν θετικά προς εμάς και αισθανόμαστε πάντα πολύ καλύτερα μετά από μία από τις συνεδρίες τους.

.03
Πηγαίνετε στην παραλία και βάλτε τα πόδια σας στην άμμο. Εάν δεν ζείτε κοντά στην παραλία, πηγαίνετε σε ένα πάρκο και περπατήστε χωρίς παπούτσια στο γρασίδι. Το να είσαι ξυπόλυτος στη φύση σε βοηθά να νιώσεις ήρεμοι και συνδεδεμένοι με τη Γη.

04
Μαγειρέψτε ή ψήστε κάτι που σας κάνει ευτυχισμένους.

.05
Παρακολουθήστε βίντεο κουταβιών στα αγαπημένα σας κανάλια κοινωνικών μέσων.

.06
Ξεκινήστε ένα νέο χόμπι όπως ύφανση, κέντημα ή ζωγραφική. Κάτω και τα χέρια σας για χρήση  κινητού θα ηρεμήσει το κεντρικό νευρικό σας σύστημα και θα σας κάνει να νιώσετε πιο χαλαροί!

.07
Διαβάστε ένα βιβλίο που σας εμπνέει.

.08
Συμπληρώστε μια σελίδα ζωγραφικής που σας παρακινεί να την κάνετε κορίζα για το γραφείο σας!

.09
Ετοιμαστείτε !! Μιλάμε για το μακιγιάζ, τα μαλλιά, την πλήρη ρουτίνα. Φορέστε το αγαπημένο σας ρούχα,παπούτσια και όλα. Είμαστε πάντα έκπληκτοι με το πόσο καλύτερα αισθανόμαστε όταν είμαστε στα αγαπημένα μας ρούχα.

.10
Καλέστε τη μαμά σας ή κάποιον που σας σηκώνει και μιλήστε τους για οτιδήποτε άλλο εκτός από εσάς. Ακούστε πώς κάνουν και προσφέρετέ τους συμβουλές για να απομακρύνετε τη δική σας εστίαση από ό, τι σκέφτεστε.

.11
Αγοράστε τον εαυτό σας κάτι όμορφο. Επιλέξτε κάτι για ένα μέλος της οικογένειας που γνωρίζετε ότι θα τους φέρει χαρά. Όταν το πρόσωπό τους χαμογελάει, ξέρουμε και το δικό σας!

.12ζ

Ζήστε!!

 

0 Σχολια

Αφηστε ενα σχολιο

Your email address will not be published.