Η δική μου βραδινή ρουτίνα!

Posted on

Ονειρεύεστε μια νυχτερινή ρουτίνα;

Και εγώ!!!Την πετυχαίνω πάντα;

Προσπαθώ!!

Και αυτά είναι τα βήματα που θέλω πολύ να ακολουθώ!!

Πόσα βράδια ακόμη μέχρι τις 2πμ;Βλέποντας Netflix,μπροστά σε μια οθόνη;

Μετά από μια τέτοια βραδιά,μπορεί να ξυπνάω στην ώρα μου αλλά είμαι ράκος.Και σε αυτό το σήμειο αναγνώρισης υποσχεθείτε στον εαυτό σας: “Αυτό δεν μπορεί να συμβεί ξανά!”

Ξεκινάτε την ημέρα σας αργά, αισθάνεστε πολύ κουρασμένοι. Στο τέλος, έκπληξη, δεν μπορούσατε να ολοκληρώσετε όλες τις εργασίες που θέλετε.

Το μόνο που θέλετε, είναι να είστε παραγωγικοί και να έχετε τον έλεγχο! Αλλά αυτό φαίνεται σαν ένα όνειρο πολύ μακριά. ):

Τι γίνεται αν σας πω ότι υπάρχει τρόπος να σπάσετε τον κύκλο; Όλα ξεκινούν όταν ρίχνετε μια προσεκτική ματιά στη νυχτερινή σας ρουτίνα. Σε αυτά τα πολύτιμα 30-40 λεπτά πριν από το κρεβάτι, βάζει το μυστικό για μια παραγωγική μέρα.

Μετά από πολλές δοκιμές και λάθη, συγκέντρωσα αυτό που λειτούργησε καλύτερα για σε εμένα. Αυτό με οδήγησε να δημιουργήσω μια διαδικασία 5 βημάτων για εσάς: μια ευχάριστη νυχτερινή ρουτίνα που θα δημιουργήσει όλες τις προϋποθέσεις για την πιο παραγωγική μέρα!

Βήμα 1: Ενεργοποιήστε τη χαλάρωση
Ας αρχίσουμε να δημιουργούμε το κατάλληλο περιβάλλον για να χαλαρώσετε και να επαναφορτίσετε!

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δημιουργήσετε εύκολα ένα χαλαρωτικό περιβάλλον. Αυτά είναι ένα από τα αγαπημένα μου:

Ανάψτε μερικά αρωματικά κεριά
Βάλτε μια χαλαρωτική λίστα αναπαραγωγής
Κάντε ένα ζεστό ντους
Επενδύστε χρόνο σε μια καλή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας,δες εδώ πως θα φτιάξεις δικές σου συνταγές ομορφιάς! https://bit.ly/2QdbOCG

Η νύχτα είναι δική σας, οπότε ξεκινήστε για να νιώσετε πιο χαρούμενοι, χαλαροί και καλοί για τον εαυτό σας.

Αυτό το πρώτο βήμα είναι τόσο σημαντικό γιατί για να είστε σε μια υγιή κατάσταση παραγωγικότητας, πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στον χρόνο για τον εαυτό σας.

Όταν δημιουργείτε εκείνες τις στιγμές όπου βάζετε σκόπιμα τον εαυτό σας σε μια χαλαρή και ήρεμη κατάσταση, ευθυγραμμίζετε την ενέργειά σας με την ολότητα και την υπερχείλιση.

Όταν αισθάνεστε γειωμένοι, δεν βιάζεστε ούτε συγκρίνετε. Μπορείτε να επικεντρωθείτε στις εργασίες και τις προκλήσεις που έχετε μπροστά σας με την προοπτική που πρέπει να είστε. Και εκεί ξεκινά η μαγεία φίλες μου!

Βήμα 2: Αναλογιστείτε σήμερα, δημιουργήστε αύριο
Τώρα που βρίσκεστε στον σωστό χώρο, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε την ημέρα σας και να δημιουργήσετε μια στρατηγική για την επόμενη.

Νυχτερινή ρουτίνα Μέρος Ι: Κλείσιμο της ημέρας
Σκεφτείτε τις τελευταίες 24 ώρες σας και γράψτε τουλάχιστον ένα πράγμα που πήγε αρκετά καλά και πώς ήσασταν υπεύθυνοι για την πραγματοποίηση αυτού.

Για παράδειγμα:

Το πρωινό ξύπνημα με οδήγησε στο πρωινό περπάτημα, πήγε αρκετά καλά επειδή δεν ακούμπησα το κουμπί αναβολής και έμεινα αφοσιωμένος στο σχέδιό μου.

Η παρουσίαση της δουλειάς ήταν πολύ καλή γιατί έκανα περαιτέρω έρευνα και έκανα ανταλλαγή απόψεων με τις καλύτερες στρατηγικές εκ των προτέρων με την ομάδα.

Η σημασία αυτής της άσκησης στοχασμού είναι να αναλύσετε τα δυνατά σημεία που έχετε ήδη και να αρχίσετε να δημιουργείτε μια πιο βαθιά αίσθηση εμπιστοσύνης στον εαυτό σας και στις ικανότητές σας.

Αυτό θα σας βοηθήσει να κοιτάξετε την επόμενη μέρα σας με περισσότερη αποφασιστικότητα στις επιλογές και τις στρατηγικές σας.

Νυχτερινές ρουτίνες Ιδέες Μέρος II – Ετοιμαστείτε για αύριο
Μετά από αυτό, ήρθε η ώρα να προγραμματίσετε την επόμενη μέρα!

Καταγράψτε τη λίστα υποχρεώσεων για την επόμενη μέρα. Γνωρίζω ότι είναι δελεαστικό να βάζεις 27 διαφορετικά καθήκοντα, αλλά να επικεντρώνεσαι σε τρεις έως πέντε κύριες δουλειές και να αποδίδεις προτεραιότητα – ότι ένα πράγμα που, μόλις τελειώσει, έκανε ήδη τη μέρα σου αξίζει τον κόπο.

Σας ζητώ να περιορίσετε τα σημεία λίστας που πρέπει να κάνετε, ώστε να μην ξυπνήσετε και να νιώθετε συγκλονισμένοι. Ξεκινήστε με έναν μικρό αριθμό και προσθέστε εργασίες μόλις ολοκληρώσετε αυτές που βρίσκονται εκεί.

Μετά από αυτό, κλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε την τέλεια πρωινή ρουτίνα σας. Φανταστείτε τον εαυτό σας να ξυπνάτε εγκαίρως, χαρούμενη, ανανεωμένη και για την ημέρα σας με αυτοπεποίθηση.

Το φανταστικό πράγμα για την οπτικοποίηση του επόμενου πρωινού σας είναι ότι ο εγκέφαλός μας δημιουργεί μια ώθηση που καθοδηγεί τους νευρώνες μας να εκτελούν αυτήν τη δράση.

Η ομορφιά σε αυτό είναι ότι δημιουργεί ένα νέο νευρικό μονοπάτι που προσαρμόζει το σώμα μας ώστε να ενεργεί με συνέπεια σε αυτό που μόλις φανταζόμασταν.

Με απλά λόγια: η οπτικοποίηση είναι σαν πρόβα για τον εγκέφαλο. Έτσι, όταν έρθει η ώρα για να δράσεις, είναι σαν: “Ω, το έκανα πριν! Ξέρω τι πρέπει να κάνω! ».

Βήμα # 3: Κάντε τα πράγματα ευκολότερα για τον μελλοντικό σας εαυτό
Τώρα που έχετε ήδη το σχέδιο παιχνιδιού σας για την επόμενη μέρα, ήρθε η ώρα να οργανώσετε το περιβάλλον σας. Αυτό θα βοηθήσει τον μελλοντικό σας εαυτό να έχει ό, τι χρειάζεται για να πετύχει και να είναι παραγωγικός!

Αρχίστε να σκέφτεστε όλα όσα μπορείτε να προετοιμάσετε απόψε, που θα κάνουν το πρωί σας πιο εύκολο. Μερικά παραδείγματα είναι:

Επιλέξτε το ρούχο της επόμενης ημέρας και αφήστε το διπλωμένο δίπλα στο κρεβάτι σας
Ετοιμάστε το πορτοφόλι σας με όλα όσα θα χρειαστείτε
Αφήστε το πρωινό σας προ-έτοιμο (δημητριακα) ή βάλτε τα συστατικά που θα χρησιμοποιήσετε ήδη στον πάγκο (αυγά, φρούτα για το smoothie σας…)
Ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας.
Η προετοιμασία των πραγμάτων το προηγούμενο βράδυ θα βελτιστοποιήσει την πρωινή σας ώρα και θα αυξήσει τις πιθανότητες να έχετε την πιο παραγωγική μέρα ποτέ!

Βήμα # 4 Αγκαλιάστε στο κρεβάτι και χαλαρώστε με ένα βιβλίο
Τώρα που έχετε ήδη ετοιμάσει το επόμενο πρωί και αισθάνεστε πολύ χαλαρες.

Μπορείτε να προχωρήσετε αυτήν τη στιγμή με δύο τρόπους: ο πρώτος είναι να διαλέξετε κάτι για να διαβάσετε μόνο για ευχαρίστηση, όπως ένα ρομαντισμό, ένα βιβλίο ποίησης, ένα μυθιστόρημα… Αυτό θα σας βοηθήσει να επιβραδύνετε ακόμη περισσότερο και να απομακρύνετε το μυαλό σας, παίρνοντας το σώμα σας ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ.

Το δεύτερο είναι να διαλέξετε ένα βιβλίο με βάση την αυτο-ανάπτυξη ή ακόμα και κάτι που σχετίζεται με τη δουλειά σας. Αυτό εστιάζει στους στόχους που θέλετε να πετύχετε και στις γνώσεις που θέλετε να αποκτήσετε.

Bρείτε  στο παρακάτω λινκ με 30% έκπτωση

https://bit.ly/39ZTrbB

Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να επιβραδύνετε, αλλά θα διευκολύνετε τον εγκέφαλό σας να διατηρήσει τις πληροφορίες. Δεδομένου ότι είναι το τελευταίο πράγμα με το οποίο έρχεστε σε επαφή. Λίγα λεπτά αργότερα, το υποσυνείδητό σας θα εργαστεί για την ενοποίηση της μάθησης της ημέρας. Θα είναι φρέσκο!

Και οι δύο τρόποι λειτουργούν! Πηγαίνετε με ό, τι έχει νόημα για εσάς σε αυτήν την εποχή της ζωής σας!

Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση σας,σας ευχαριστώ δυνατές μου γυναίκες που μου δίνεται τη συντροφιά σας!

#Εfi

 

0 Σχολια

Αφηστε ενα σχολιο

Your email address will not be published.