Δώσε συμβουλές στον ευατό σου όταν είσαι αγχωμένη!

Posted on

Διαβάζοντας αποσπάσματα για να παρακινήσετε τον εαυτό σας όταν αισθάνεστε άγχος μπορεί να σας βοηθήσει να εργαστείτε μέσα από τα ανήσυχα συναισθήματα. Μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να αγνοήσετε τα ανήσυχα συναισθήματα και να συνεχίσετε να είστε παραγωγικοί. Όλοι χρειάζονται κίνητρα κάποτε και αυτά τα αποσπάσματα σχετικά με το κίνητρο είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσετε.

Μπορεί να είστε ο τύπος του ατόμου που δίνει τέλειες συμβουλές σε όλους τους άλλους, αλλά μετά αποτυγχάνετε να κάνετε το ίδιο για τον εαυτό σας. Ωστόσο, ακόμη και με όλες τις εξαιρετικές συμβουλές και κίνητρα που δίνετε σε άλλους, μπορεί να χρειάζεστε τα κίνητρα μόνοι σας.

1. «ΜΗΝ περιμένεις.
Όταν αισθάνεστε άγχος, είναι δελεαστικό να αναβάλλετε τα πράγματα. Ωστόσο, πρέπει να πολεμήσετε ενάντια σε αυτήν την παρόρμηση. Ο χρόνος δεν θα είναι ποτέ σωστός και ποτέ δεν θα είστε απόλυτα άνετοι.

Ξεκινήστε τώρα και εργαστείτε με αυτό που έχετε. Καθώς συνεχίζετε, θα γίνει πιο εύκολο και θα βρείτε περισσότερους πόρους για να σας βοηθήσει στο ταξίδι σας.

2. ΠΙΣΤΕΥΣΤΕ ΣΕ ΕΣΆς
Έχετε πίστη σε αυτό που μπορείτε να κάνετε και ποιος μπορείτε να γίνετε. Είστε μεγαλύτεροι από οτιδήποτε σας εμποδίζει, συμπεριλαμβανομένου του άγχους σας.

3. “ΑΝΑΠΌΛΗΣΕ ΤΙς ΕΠΙΤΥΧΊΕς ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΌΝΤΟς ΣΟΥ”Σήμερα η διάθεση σου δεν είναι αυτή που θέλεις και όμως συμβαίνει.Πιστεύεις ότι δεν μπορείς να πετύχεις,οτι οι μέρες σου δεν προσφέρουν χαρά.Ναι είναι ένα συναίσθημα αλλά δεν ήταν πάντα έτσι.Σωστά;Κλείσε τα μάτια σου και πήγαινε στο παρελθόν,φέρε στα μάτια σου τις καταστάσεις εκείνες που τα κατάφερες.Εσύ ήσουν και είσαι,είναι στο ρεπερτόριο σου

4. «ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΡΟΛΟΙ. 
Όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύετε παρακολουθώντας το ρολόι, τόσο περισσότερο χρόνο σπαταλάτε. Πρέπει να ξοδεύετε αυτό το χρόνο δουλεύοντας προς τους στόχους σας και να κάνετε τα πράγματα. Το ρολόι δεν σταματά ποτέ και ούτε πρέπει.

5. «Το όραμά σας θα γίνει καθαρό μόνο όταν κοιτάζετε την καρδιά σας.
Όταν κοιτάζετε μέσα σας, θα δείτε τι πρέπει να κάνετε. Τότε μπορεί να επιτευχθούν οι στόχοι σας. Το να κοιτάς έξω σου επιτρέπει να ονειρεύεσαι και να επικεντρώνεσαι στα εμπόδια.

6. «Ο ΚΑΛΟΣ ΦΊΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΆΓΧΟς.

7. “MΗΝ  ΑΠΟΖΗΤΆΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΆΒΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΉ.Αυτή η προσμονή δημιουργεί άγχος,μειωμένη ενέργεια.
Εάν το άγχος σας προέρχεται από την ανησυχία για το τι θα σκεφτούν οι άλλοι, μη το επιρέψεις σε εσένα από τώρα και μετά. Άλλοι άνθρωποι σας κρίνουν λιγότερο συχνά από ό, τι πιστεύετε. Τι σημασία έχει;Έχει λίγο,τόση σημασία να δώσεις….λίγο.

8. «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΘΗ. ΑΛΛΑ ΜΕ Σκληρή Εργασία, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ.
Τίποτα δεν λειτουργεί ποτέ τέλεια. Θα υπάρξουν προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσετε και ίσως χρειαστεί να κάνετε ένα νέο σχέδιο κάποια στιγμή. Ακόμα κι έτσι, συνεχίστε να εργάζεστε και να εργάζεστε σκληρά για να είστε επιτυχημένοι.

9.ΔΕΝ ΕΛΈΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ,ΜΠΟΡΕΊς ΌΜΩς ΝΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΊΣΕΙς ΣΉΜΕΡΑ.Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι δεν μπορείτε να ελέγξετε το μέλλον. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να ελέγξετε το παρόν. Κάνοντας αυτό, θα χαλαρώσετε το άγχος σας και θα αρχίσετε να προετοιμάζεστε για ένα λαμπρό μέλλον.

10. «ΞΕΚΊΝΑ ΝΑ  Γρηγορότερα από τη ΔΡΑΣΗ.» – WALTER ANDERSON
Εάν ξεκινήσετε κάτι, δεν θα έχετε χρόνο να σκεφτείτε τα ανήσυχα συναισθήματα και σκέψεις σας. Πριν το καταλάβετε, τα συναισθήματα θα εξαφανιστούν.

11. Για να ξεπεράσετε το άγχος, εστιάστε στο παρόν. Εάν ζείτε τη στιγμή, θα είστε σε θέση να ξεπεράσετε το άγχος σας.

12. «Δεν πρέπει να ελέγουν οι τις σκέψεις σας. Πρέπει να σταματήσετε να σας ελέγχουν. ” – DAN MILLMAN

Είναι δύσκολο να ελέγξεις τις σκέψεις σου. Παρόλο που πρέπει να εργαστείτε για να αλλάξετε τη διαδικασία σκέψης σας, δεν λειτουργεί πάντα. Αυτό που πρέπει να εστιάσετε στη μάθηση είναι να μην αφήσετε αυτές τις σκέψεις να σας ελέγξουν.Εάν μπορείτε να μάθετε να το κάνετε αυτό, θα είστε σε θέση να συνεχίσετε όταν αισθάνεστε ανήσυχοι. Θα μάθετε να παραμένετε ήρεμοι και να επιτύχετε τους στόχους σας, παρά τα αρνητικά συναισθήματα που έχετε.

Συνεχίστε να κινείστε και να κάνετε τα πράγματα, ανεξάρτητα από το πόσο ανήσυχοι είστε. Δεν μπορείτε να αφήσετε αυτά τα συναισθήματα να ελέγχουν τη ζωή σας. .Το αίσθημα άγχους είναι ένα φυσικό μέρος της ζωής και οι περισσότεροι άνθρωποι την βιώνουν. Είναι σημαντικό να μάθετε πώς να το εργαστείτε και να αγνοήσετε το μέρος σας που θέλει να εγκαταλείψει ή να μάθετε τι δείχνει υποσυνείδητα…

Είναι σημαντικό να εργαστείτε σε κάθε καταιγίδα της ζωής και τελικά θα περάσει

 

  • Share

0 Σχολια

Αφηστε ενα σχολιο

Your email address will not be published.