Ποιες είναι οι κακές συνήθειες που βλάπτουν τη υγεία μας…

Posted on

Ο καθορισμός προτύπων ή ρουτίνων μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το χρόνο σας και να σχεδιάσετε καλύτερες επιλογές για την ψυχική σας υγεία. Όταν έχετε μια υγιή ρουτίνα στη θέση σας, είστε σε θέση να κάνετε καλύτερες επιλογές και πιο εύκολα να αντιμετωπίσετε τυχόν προκλήσεις που προκύπτουν.

Δεν μπορείτε να σχεδιάσετε τα πάντα, αλλά όταν τα βασικά φροντίζονται, μπορείτε να χειριστείτε πιο εύκολα τις προκλήσεις της ψυχικής υγείας. Το μυαλό μας βασίζεται σε μοτίβα και ρουτίνα, επειδή ο εγκέφαλός μας έχει πολλά να επεξεργαστεί.

Ωστόσο, πριν από την καθιέρωση καλών συνηθειών ψυχικής υγείας πρέπει να αναγνωρίσουμε και να αφαιρέσουμε τις κακές συνήθειες που βλάπτουν την ψυχική μας υγεία.

1. Χωρίς πρωινό – Οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό έχουν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ανεπαρκή παροχή θρεπτικών ουσιών στον εγκέφαλο (και σε χαμηλή απόδοση όσον αφορά τις δεξιότητες σκέψης, επεξεργασίας, ανάκτησης και μνήμης).

2. Υπερβολική αντίδραση – Αυτό μπορεί να πλημμυρίσει τον εγκέφαλο με χημικές ουσίες που παρεμποδίζουν τη σαφή σκέψη, τη λογική ανάλυση και τη μνήμη.

3. Κάπνισμα – Αυτό μπορεί να προκαλέσει συρρίκνωση στον εγκέφαλο και πιθανώς να οδηγήσει σε νόσο του Αλτσχάιμερ.

Διαβάζοντας αποσπάσματα για να παρακινήσετε τον εαυτό σας όταν αισθάνεστε άγχος μπορεί να σας βοηθήσει να εργαστείτε μέσα από τα ανήσυχα συναισθήματα.

Δώσε συμβουλές στον ευατό σου όταν είσαι αγχωμένη!

4. Υψηλή κατανάλωση ζάχαρης – Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης παρεμποδίζει την απορρόφηση πρωτεϊνών και θρεπτικών ουσιών. Αυτά είναι απαραίτητα για την υγιή ανάπτυξη του εγκεφάλου.

5. Ατμοσφαιρική ρύπανση – Ο εγκέφαλος είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής οξυγόνου στο σώμα μας. Η εισπνοή μολυσμένου αέρα μειώνει την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο. Και πάλι, αυτό μπορεί να μειώσει και να επηρεάσει την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου.

6. Στέρηση ύπνου – Ο ύπνος επιτρέπει στον εγκέφαλό μας να ξεκουραστεί και να αναζωογονηθεί. Η μακροχρόνια στέρηση ύπνου επιταχύνει το θάνατο των εγκεφαλικών κυττάρων. Παρεμποδίζει την τοποθέτηση νέων ιχνών μνήμης, την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων και τη διατήρηση της μνήμης.

7. Άσκηση του εγκεφάλου σας σε περιόδους ασθένειας – Η εργασία ή η μελέτη σε περιόδους ασθένειας μπορεί να οδηγήσει σε αναποτελεσματική σκέψη, κακή επεξεργασία και κακή μνήμη και κατακράτηση.

8. Έλλειψη διέγερσης – Η σκέψη είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλό μας. Η έλλειψη διέγερσης μπορεί να αποτρέψει τη δημιουργία νέων νευρικών οδών. Μπορεί επίσης να μας εμποδίσει να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας όσον αφορά τη δημιουργική σκέψη και την αναλυτική σκέψη.

 

 

0 Σχολια

Αφηστε ενα σχολιο

Your email address will not be published.