Η ποιότητα του ύπνου είναι απαραίτητο κομμάτι της υγείας μας!

Posted on

Είναι σημαντικό να κοιμάστε καλά, αλλά μερικές φορές φαίνεται αδύνατο. Μερικές νύχτες, αντί να κοιμηθείτε καταλήγετε να γυρίζετε, κάτι που δεν καταστρέφει μόνο τη νύχτα σας αλλά και το επόμενο πρωί.Δυστυχώς το πέρασα για πολλά χρόνια και αυτο είχε συνέπειες πολλές στη καθημερινότητα μου.

Πέρα από το πρακτικό κομμάτι της μύτης μου που έπρεπε να το κάνω και δεν το έκανα μέχρι πριν λίγο καιρό,εγώ ενίσχυα την ανησυχία του ύπνου ακολουθώντας κακές συνήθειες.Πλεον προσπαθώ καθημερινά να ακολουθώ τα παρακάτω γιατί σαν τον ποιοτικό ύπνο…δεν έχει!

Γιατί ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός;
Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία σας, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά. Για ενήλικες, ο ύπνος είναι όταν το σώμα και το μυαλό επιδιορθώνονται. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα δουλεύει ενώ κοιμάστε, καταπολεμώντας ασθένειες και λοιμώξεις.

Ο ύπνος επισκευάζει επίσης τον εγκέφαλό σας τη νύχτα. Όταν δεν έχετε ύπνο, είναι πιο δύσκολο για εσάς να μάθετε, να παίρνετε αποφάσεις και να επιλύετε προβλήματα. Εάν δεν έχετε αρκετό ύπνο με την πάροδο του χρόνου, η ψυχική σας υγεία μπορεί να επιδεινωθεί.

Πώς θα με βοηθήσει η ρουτίνα για ύπνο;
Εάν συνήθως έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, μια υγιεινή ρουτίνα ύπνου μπορεί να κάνει τη διαφορά.Μια ρουτίνα προσφέρει επανάληψη, η οποία θα βοηθήσει το σώμα σας να αναγνωρίσει ότι ετοιμάζεστε για ύπνο, ακόμη και πριν μπείτε στην κρεβατοκάμαρά σας. Θα βοηθήσει το σώμα σας να ξεκινήσει τη διαδικασία εκκαθάρισης.

Μια ρουτίνα, σας βοηθά επίσης να αποτρέψετε την υπερδιέγερση πριν από το κρεβάτι. Δημιουργώντας μια ρουτίνα χωρίς διέγερση, βοηθάτε το μυαλό σας να επιβραδύνεται και να προετοιμάζεται για ύπνο.

Έχοντας αυτό κατά νου, ακολουθούν 9 πράγματα που μπορείτε να κάνετε !!

1. Ρυθμίστε το σωστό περιβάλλον ύπνου
Αυτό σημαίνει ένα δροσερό περιβάλλον  με λίγο έως καθόλου θόρυβο και χωρίς φως. Εάν έχετε πρόβλημα να αποκλείσετε το φως, σκεφτείτε μια μάσκα ύπνου.https://bit.ly/2BvFAM8

2. Δημιουργήστε ένα τελετουργικό πριν τον ύπνο
Όταν κάνετε το ίδιο πράγμα κάθε βράδυ πριν από το κρεβάτι, το σώμα σας αρχίζει να αναγνωρίζει τα σημάδια της ρουτίνας ύπνου. Θα αρχίσει να κουράζεται ακόμη και πριν ξαπλώσετε.

3. Απενεργοποιήστε την τεχνολογία

Απενεργοποιήστε τα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες και υπολογιστές πριν πάτε για ύπνο.Σύμφωνα με έρευνες αν σκοτεινιάζει, το σώμα σας αρχίζει να παράγει μελατονίνη για να σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για ύπνο. Ωστόσο, οι φωτεινές οθόνες ξεγελούν το σώμα σας για να σκεφτεί ότι είναι ακόμα έξω, γεγονός που επιβραδύνει την παραγωγή μελατονίνης και δυσκολεύει τον ύπνο τη νύχτα.

4. Διαβάστε ή γράψτε πριν κοιμηθείτε

Η ανάγνωση ή η γραφή την ώρα πριν από το κρεβάτι βοηθά το σώμα σας να χαλαρώσει και να μετακινηθεί σε κατάσταση ύπνου. Δοκιμάστε να κάνετε ημερολόγιο πριν από το κρεβάτι. Μπορείτε να πάρετε μερικά ωραία περιοδικά ή ένα βιβλίο.

5. Γράψτε μια λίστα υποχρεώσεων
Ενώ γράφετε, σκεφτείτε να γράψετε μια λίστα υποχρεώσεων για την επόμενη μέρα. Το No Sleepless Nights λέει ότι γράφοντας σημαντικές υπενθυμίσεις και σκέψεις, μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας και να ξεφορτωθείτε μερικές από αυτές τις ανησυχίες πριν από τον ύπνο.

6. Τακτοποιήστε
Σύμφωνα με το Mind Body Green, η τακτοποίηση του σπιτιού μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα. Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Princeton διαπίστωσε ότι η οπτική ακαταστασία μπορεί να εμποδίσει την ικανότητα εστίασης, προκαλώντας αδυναμία να ηρεμήσει για ύπνο.

7. Προσέξτε τι τρώτε και πίνετε

Μην τρώτε πάρα πολύ ή μην τρώτε ένα μεγάλο γεύμα μέσα σε λίγες ώρες από τον ύπνο. Αποφύγετε τη νικοτίνη, την καφεΐνη και το αλκοόλ. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε μια ανήσυχη νύχτα.

8. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο

Τα ζεστά λουτρά βοηθούν στη χαλάρωση και στη χαλάρωση των μυών σας, γεγονός που βοηθά στην προετοιμασία του σώματός σας για ύπνο. Οι βόμβες μπάνιου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε λίγη αρωματοθεραπεία στο νυχτερινό μπάνιο σας.https://bit.ly/3gqbuIV

9. βαθιά αναπνοή
Η Ένωση ύπνου προτείνει βαθιά αναπνοή για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Η βαθιά αναπνοή σε κάνει να νιώθεις ήρεμος, χαλαρώνει τους μύες σου και επιβραδύνει τον καρδιακό ρυθμό σου.

Καλούς ποιοτικούς ύπνους,μας αξίζει καθώς η καθημερινότητα μας είναι πολυάσχολη,θορυβωδη και αγχωτική.

0 Σχολια

Αφηστε ενα σχολιο

Your email address will not be published.