Σκέφτεσαι πολύ;Δες τι συμβαίνει στο σώμα σoυ όταν σκέφτεσαι υπερβολικά!!

Posted on

Όταν σκέφτεστε υπερβολικά, ο εγκέφαλος και το σώμα σας μπαίνουν σε υπερβολική κίνηση προσπαθώντας να βρουν λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να μην υπάρχουν ακόμη.

Συχνά, δημιουργούμε προβλήματα εμπλέκοντας στο μυαλό, ανησυχώντας για το μέλλον . Η ζωή θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο απλή για όλους εμάς, εάν απλώς επιτρέψουμε στον εαυτό μας να βιώσουμε την ύπαρξη χωρίς να χρειαστεί να την αναλύσουμε.

Δυστυχώς, η υπερβολική σκέψη έχει γίνει επιδημία σε όλο τον κόσμο καθώς οι ζωές μας γίνονται όλο και πιο περίπλοκες. Μία μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν ανακάλυψε ότι το 73% των ενηλίκων ηλικίας μεταξύ 25 και 35 και 52% των ατόμων ηλικίας 45 έως 55 ετών υπερθεματίζουν.

Θα μπορούσατε να υποστηρίξετε ότι όταν σκέφτεστε υπερβολικά, μπορείτε να λύσετε περισσότερα προβλήματα από ό, τι εάν αφήσατε το μυαλό σας να χαλαρώσει, αλλά η έρευνα απορρίπτει αυτήν τη θεωρία. Συχνά, η αμφιβολία προκαλεί απλά περισσότερα προβλήματα, διότι όταν το μυαλό σας τρέχει σε τόσες πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, δεν μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά.

«Πεθαίνουμε από την υπερβολική σκέψη. Σκοτώνουμε σιγά σιγά τον εαυτό μας σκεφτόμαστε τα πάντα. Σκεφτείτε, σκεφτείτε, σκεφτείτε. Δεν μπορείτε ποτέ να εμπιστευτείτε το ανθρώπινο μυαλό. Είναι μια παγίδα θανάτου. ” – Άντονι Χόπκινς

Σύμφωνα με μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, η νευρική υπερδραστηριότητα θα μπορούσε να μειώσει τη διάρκεια ζωής σας, ενώ κάνοντας λιγότερη σκέψη μπορεί να την αυξήσει. Έτσι, όταν σκέφτεστε υπερβολικά, μπορεί να κόβεται χρόνια μακριά από τη ζωή σας λόγω του άγχους που δημιουργεί στο μυαλό και το σώμα σας.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η νευρική διέγερση, που προκαλείται από ένα υπερδραστικό νευρικό σύστημα, δρα στην ινσουλίνη και την ινσουλινοειδής αυξητικό παράγοντα (IGF) που σηματοδοτεί τον εγκέφαλο.

Διαπίστωσαν ότι μια πρωτεΐνη που ονομάζεται REST, που είναι γνωστό ότι ρυθμίζει τα γονίδια ενεργοποιείται στη διαδικασία σκέψης και καταστέλλει τη νευρική διέγερση. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι που ζούσαν έως 100 ή περισσότερο είχαν πολύ περισσότερο REST στα εγκεφαλικά τους κύτταρα από ό, τι εκείνοι που πέθαναν στη δεκαετία του ’70 ή του ’80..

Η χαμηλότερη διέγερση ενεργοποιεί μια οικογένεια πρωτεϊνών που είναι γνωστές ως παράγοντες μεταγραφής του μπροστινού κεφαλιού στον εγκέφαλο. Αυτές οι πρωτεΐνες έχουν αυξημένη μακροζωία μέσω σηματοδότησης ινσουλίνης.

Οι επιπτώσεις αυτής της έρευνας είναι τεράστιες. Αυτό συμβαίνει επειδή στοχεύοντας αυτήν την πρωτεΐνη μέσω φαρμάκων ή ασκήσεων μυαλού όπως ο διαλογισμός, οι άνθρωποι θα μπορούσαν να απολαύσουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΥΠΝΙΑ
Όλοι είχαμε εκείνες τις νύχτες όπου μετρούσαμε προβατάκια και να σταματήσουμε να το σκεφτόμαστε ώστε να κοιμηθούμε. Ωστόσο, το να προσπαθούμε να μην σκεφτόμαστε συνήθως το κάνει χειρότερο, και ξυπνάμε νιώθουμε ευερέθιστοι και στερημένοι από τον ύπνο.

Για να μην αναφέρουμε, η αϋπνία δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο επειδή ο κακός ύπνος μπορεί να προκαλέσει αύξηση του άγχους και της κατάθλιψης, η οποία μπορεί να δημιουργήσει περισσότερη σκέψη. Για να φτάσουμε στη ρίζα του προβλήματος, πρέπει να στοχεύσουμε τη συνήθεια της ίδιας της φαντασίας.

ΟΤΑΝ  ΑΠΟΦΑΣΊΣΕΙς ΤΗ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ.
Στην καρδιά της υπερβολικής σκέψης βρίσκεται η επιθυμία να ελέγχουν καταστάσεις και να προβλέπουν τι θα συμβεί. Ωστόσο, καμία σκέψη δεν θα οδηγήσει ποτέ σε ικανότητα που να ξέρει πώς θα ξεδιπλωθεί το μέλλον, έτσι η αυξημένη σκέψη θα προκαλέσει απλώς αυξημένο άγχος.

Συχνά δημιουργούμε σενάρια στο μυαλό μας που ποτέ δεν συμβαίνουν ποτέ. Οι υπερασπιστές θέλουν να γνωρίζουν κάθε πτυχή ενός σχεδίου και όταν δεν έχουν, νιώθουν αβοήθητοι και εκτός ελέγχου.

Όταν σκέφτεστε υπερβολικά, μπορεί να οδηγήσει σε παράλυση ανάλυσης, επειδή αρχίζετε να αισθάνεστε παγιδευμένοι από το συντριπτικό ποσό επιλογών. Θα προτιμούσατε να αναβάλλετε τη λήψη αποφάσεων, ώστε να έχετε χρόνο για να μετριάσετε πιθανώς τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν. Ωστόσο, αυτή η μελέτη από την UC Santa Barbara διαπίστωσε ότι όταν σκέφτεστε υπερβολικά, μπορεί να οδηγήσει σε φτωχότερη λήψη αποφάσεων και κρίση.

Ξοδεύετε τόση ενέργεια προσπαθώντας να αποφύγετε προβλήματα που δεν έχετε αφήσει να τα αντιμετωπίσετε

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΟΝΟΚΈΦΑΛΟ
Οι πονοκέφαλοι συνήθως σημαίνει ότι είτε έχουμε έλλειψη θρεπτικών συστατικών είτε χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα από το να σκεφτόμαστε για λίγο. Πολλοί άνθρωποι ζουν πάρα πολύ στο κεφάλι τους και αναλύουν κάθε κατάσταση μέχρι θανάτου και αυτή η υπερδραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε σωματικό πόνο.

Πρέπει να προσέχετε τις σκέψεις σας ,να είναι χαρούμενες, δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τις αρνητικές, αυτοκαταστροφικές. Οι γιατροί λένε ότι εάν έχετε πολύ άγχος, μπορεί να έχετε συχνά ένταση σε πονοκεφάλους.

Τώρα που έχουμε μιλήσει για τους κινδύνους που αντιμετωπίζετε όταν σκεφτείτε υπερβολικά, ας μιλήσουμε για το πώς να σπάσετε αυτήν την άσχημη συνήθεια..

Αντικαταστήστε τις αρνητικές σκέψεις με θετικά άτομα.
Στην πραγματικότητα, θέλετε απλώς να σκέφτεστε λιγότερο, αλλά βοηθά να ξεκινήσετε τουλάχιστον κάνοντας τις σκέψεις σας πιο εποικοδομητικές. Εάν μπορείτε να γυρίσετε το διακόπτη και απλώς να αναδιαρθρώσετε τις σκέψεις σας, θα παρατηρήσετε τη μείωση της επαναλαμβανόμενης σκέψης Όλα ξεκινούν με επίγνωση. Μόλις παρατηρήσετε τις αρνητικές σκέψεις, προσπαθήστε να τις διαμορφώσετε ξανά σε κάτι καλύτερο. Θα χρειαστεί κάποια πρακτική, αλλά μόλις το κάνετε αυτό θα κάνετε πάρτι!

ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΡΟΥΤΙΝΗΣ ΣΑΣ.
Ίσως το καθημερινό σας πρόγραμμα να προκαλεί άσκοπο άγχος και απλά δεν το καταλαβαίνετε. Παρατηρήστε ποιες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας αισθάνεστε πιο έντονο άγχος.Δείτε αν μπορείτε να αλλάξετε τη ρουτίνα σας για να μετριάσετε το άγχος.

Για παράδειγμα, το πρωί, ξυπνάτε και κοιτάτε αμέσως το τηλέφωνό σας; Εάν ναι, βάλτε το σε ένα σημείο μακρυά σας μέχρι να κάνετε ντους, διαλογισμό και να έχετε χρόνο να χαλαρώσετε στη μέρα σας. Επίσης, μην δείτε τις ειδήσεις το πρωί, γιατί θα δημιουργήσει ένταση από τη στιγμή που θα ξυπνήσετε.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΊΣΤΕ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΣΑς
Μεγάλο μέρος του άγχους συμβαίνει από καθυστερημένες αποφάσεις. Στην αρχή κάθε ημέρας, υπολογίστε ποια πράγματα πρέπει να προσέχετε, κατά σειρά προτεραιότητας.

Η υπερβολική σκέψη μπορεί να οδηγήσει σε αϋπνία, μειωμένη διάρκεια ζωής, άγχος και κατάθλιψη, πονοκεφάλους, δύσκαμπτες αρθρώσεις και προβλήματα στη λήψη αποφάσεων.

Ωστόσο, ένα καθαρό μυαλό μας παρέχει το αντίθετο: ποιοτικός ύπνος, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (δυνητικά), καλύτερη ψυχική υγεία, χαλαρό σώμα και ευκολία στη λήψη επιλογών. Με άλλα λόγια, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη ροή της ζωής όταν αφήνουμε τους εαυτούς μας να αφήσουν τα πράγματα και να μην υπερβάλλουν τα πράγματα.

Δοκιμάστε αυτό για μία μόνο εβδομάδα και δείτε τι είδους αποτελέσματα θα έχετε. Χαλαρώστε! Χρησιμοποιήστε τον εγκέφαλό σας μόνο όταν χρειάζεται, και τον υπόλοιπο χρόνο, απλώς απολαύστε την τέχνη της ύπαρξης. Γίνετε ο κύριος των σκέψεών σας και θα δείτε την ομορφιά της ζωής να ξεδιπλώνεται μπροστά σας.

  • Share

0 Σχολια

Αφηστε ενα σχολιο

Your email address will not be published.